Home | SvenskaEnglish

Bed latch - Toyota Hilux -12

Direct link » https://www.bildelsbasen.se/30-W914490.html
Print (PDF) | saveSave part

  • 1.490 SEK / W914490
  • Buy
    Inquiry (via nya sidan)
  • Shipping price from: -
  • Shipping time: 1-3 days
  • Stock no.: W914490 (State when contact)
  • Quality: OK Yta/Plåt: Utan anmärkning
  • Typ:     Begagnad
Payment providers
Fortus faktura / Delbetala45 SEK
Card payment / Bank payment0 SEK
Swish Handel0 SEK
Company information
Norrbottens Bildemontering AB

Telefontid: Må-To: 7.30-16.30 Fr: 7.30-14.30
Phone: 0929-70000
Customer Service:Vi talar svenskaWe speak English

Butikens öppettider: Må-To: 7.30-16.30 Fr: 7.30-14.30
Storsundsvägen 1
94204 Storsund (Map) (Homepage)

OrganisationsNr:
556233-8961

Specific information about this part and vehicle
  • Part - Bed latch
Stock no.:Position:Quality: Fits fr./to m.y
W914490A-
Original no.:Manufacturer:Manufacturer no.:New code:
----
Visuellt Artikelnummer:
Description:
INRE STORA RÄFFLADE PLÅT INRE STORA RÄFFLADE
Funktionalitet: OK
• Yta/Plåt: Utan anmärkning
  • Vehicle - Toyota Hilux
Chassi no.Model year:Milage:Fuel:
AHTFR22G40604696820124.941-
Colour:Colour code:Interior:Interior code:
VIT-GRÅ TYG-
Gearbox:Gearbox no:Gearbox ratio:Group code:
5VXL 4WD---
Engine:Engine code:Manufacturing date:Registration date:
2,5D-4D2KD-FTV--
Kaross:   
Pickup   
Description:
TOYOTA HILUX 2,5D-4D 5VXL 4WD 4DR PIC 
Engine -description:
MOTOR STARTAD , SPRUCKNA FÄSTEN I TOPPEN , TRASIG 

Jämför demonterade fordonets information mot ett registreringsnummer.

Functions

Print (PDF)

Other parts from the same vehicle

All Bed latch to Toyota Hilux at Norrbottens Bildemontering AB (8 Pcs)

Köpvillkor
Norrbottens Bildemontering AB följer gällande lagstiftning vid distanshandel via internet.

Priser/ Betalningsalternativ
Alla priser är inkl. moms. Eventuellt tillkommer frakt- och faktureringsavgift beroende på val av frakt- och betalningsalternativ. Den totala kostnaden syns i kassan.
Smidig betalning genom banköverföring, kort eller Swish.

Leveransvillkor
Vi använder oss uteslutande av Posten Sverige AB för leverans av vårt gods inom Sverige. Vid leveranser utomlands kan vi använda oss av andra alternativ. Beställningar som inkommer före kl. 12 expedieras normalt under dagen, undantaget helger och helgdagar.
Leveranstiden kan variera beroende på godsets storlek. Normal leveranstid är dock 2-4 arbetsdagar inom Sverige.
Om den levererade delens transportemballage uppvisar skador måste delen omedelbart packas upp för att se om något saknas eller är skadat. Om så är fallet ska en reklamation göras till transportören samt oss snarast möjligt men senast 2 månader efter mottagandet. Vi ansvarar för delen till dess att kunden har den i sin besittning.
Om du är under 18 år måste din målsman godkänna beställningen. Beställning som göres i annan persons namn utan dennes medgivande, eller på annat sätt som medför att säljaren lider ekonomisk eller annan skada polisanmäles.

Ångerrätten
Ångerrätten regleras i lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler (2005:59).
Ångerrätten gäller inte för näringsidkare. Som konsument har du 14 dagars ångerrätt och ångerfristen börjar löpa den dagen efter du tagit emot varan. Du har rätt att ångra ditt köp utan speciell anledning. Du har också rätt att öppna förpackningen och undersöka varan i den utsträckning som krävs för att bedöma om du är nöjd med den. Om varan hanterats i större utsträckning än vad som varit nödvändigt (för att fastställa egenskaper och funktion) förbehåller sig säljaren rätten att göra värdeminskningsavdrag på beloppet som ska återbetalas. Värdeminskningsavdraget motsvarar den faktiska värdeminskningen på enskild vara och det är säljaren som har bevisbördan för värdeminskningens storlek.
Kontakta säljaren innan du skickar tillbaka varor eller följ eventuellt medföljande instruktioner.
Du kan kontakta oss via ditt inloggningskonto på Bildelsbasen.se eller via info@nbd.se, brev eller telefon. Vi rekommenderar att detta utförs som inloggad på Bildelsbasen.se och ordern ifråga. Invänta
därefter besked från säljaren. Du ska utan onödigt dröjsmål och senast inom 14 dagar på egen bekostad lämna eller sända tillbaka varan till säljaren. Skicka även med eventuellt medskickat returformulär vid retur eller använd dig utav Konsumentverkets ångerblankett (https://publikationer.konsumentverket.se/kontrakt-och-mallar/angerblankett).
Vid åberopande av ångerrätt:
* Kontakta och informera säljaren inom 14 dagar från det att du har mottagit varan.
* Returnera varan med kartong och det avsedda inre emballaget snarast efter att du meddelat säljaren om att avtalet frånträds och följ säljarens instruktioner gällande retur.
* Spara ditt kvitto på försändelsen som bevis på att du skickat tillbaka varan.
* Återbetalning sker senast inom 14 dagar från det att varan mottagits av säljaren eller då
konsumenten kan visa att varan har skickats tillbaka.
Säljaren löser ej ut paket mot postförskott.
Ej uthämtad försändelse betraktas inte som utnyttjande av ångerrätten. Du står för returfrakten.
Ångerrätt gäller ej artiklar som är specialtillverkade efter konsumentens önskemål som resulterar i att artikeln inte kan säljas på nytt.

Reklamation
Du har som konsument 3 års reklamationsrätt.
För att kunna reklamera ett fel (exempelvis fel på vara, felleverans, transportskada) måste du göra detta inom skälig tid (normalt inom 2 månader) från det att du upptäckt felet.
Du måste även kunna styrka ditt köp vid en reklamation, vi rekommenderar bifogande av kvitto eller följesedel. Vid reklamation som sker efter att sex månader passerat råder istället omvänd bevisbörda, vilket innebär att du som köpare måste bevisa att det rör sig om ett ursprungsfel. Norrbottens Bildemontering AB beordrar i varje enskilt fall vilken åtgärd som kan bli aktuell t ex. leverans av ersättningsprodukt eller prisavdrag. Monteringskostnader ersätts vid köp av en defekt eller fellevererad vara.
Majoriteten av alla bildelar är kvalitetskontrollerade men säljs i "befintligt skick". Detta innebär att Norrbottens Bildemontering AB inte ansvarar för så kallade slitagedelar som kan ingå i den köpta bildelen. Med slitagedelar avses exempelvis spännrullar, remmar, vattenpumpar, tändstift, bromsbelägg för att nämna några, alla detaljer som regelmässigt ska bytas vid service inkluderas här.
Norrbottens Bildemontering AB ansvarar för att informera dig om artikelns kvalitet. När det gäller en begagnad vara får du acceptera att den kan ha vissa brister utan att vara felaktig enligt lagen. Men om artikeln har fel som säljaren inte informerat om eller som du inte kunnat upptäcka vid köpet ska säljaren åtgärda felet eller ge dig prisavdrag. Vid eventuell tvist följer säljaren Allmänna Reklamationsnämndens (ARN) rekommendationer.
Norrbottens Bildemontering AB ansvarar inte för fel som orsakats av felaktig montering. Bildelen ska monteras i enlighet med tillverkarens rekommendationer och/eller på ett fackmannamässigt sätt. För vissa reparationer krävs- enligt tillverkarens rekommendationer- att slitagedelar byts ut i samband med att bildelen monteras. Att bildelen monteras i enlighet med tillverkarens rekommendationer innefattar även en skyldighet för dig att ta reda på vilka komponenter som enligt tillverkaren ska ersättas med nya. Vänd dig alltid till auktoriserad verkstad eller till biltillverkaren vid minsta tveksamhet avseende montering och vilka slitagedelar som ska bytas ut. Norrbottens Bildemontering AB ansvarar inte för fel som orsakats av olyckshändelse, vanvård eller liknande efter tidpunkten för bildelens avlämnande.

Garantier
Garantier för respektive artikel anges i artikelinformationen. Garanti är frivilligt för Norrbottens Bildemontering AB att erbjuda.

Outlösta paket
Paket ligger på utlämningsstället i 7 dagar. Om försändelsen inte hämtas ut skickas den tillbaka till Norrbottens Bildemontering AB. Vi tar ut en kostnad på 295 kr för paket som inte hämtas ut.

Falska beställningar
Norrbottens Bildemontering AB polisanmäler alla falska beställningar och beställningar med falska kortnummer och identiteter. I varje sådant fall gör vi allt vi kan för att hjälpa Polisen i deras utredning.

Sekretesspolicy
Informationen du lämnar om dig själv används endast internt på sajten och hos berörd säljare. Du har rätt att efter begäran få ta del av de personuppgifter som finns registrerade om dig. Om de är felaktiga, ofullständiga eller irrelevanta har du rätt att begära att uppgifterna skall rättas eller raderas.

Force Majeure
I händelse av krig, naturkatastrof, stridsåtgärder på arbetsmarknaden, myndighetsbeslut, uteblivna leveranser från underleverantörer, fördyrande omständigheter, samt därmed jämförbar händelse utanför säljarens kontroll vilken ej skäligen kunnat förutses och påverkar ingångna avtal och utfästelser, som gör att säljaren ej kan hålla nämnda avtal/utfästelser, skall utgöra grund till att säljaren befrias från sina förpliktelser att fullgöra nämnda avtal.

Sammanställning - kostnader
Kostnader som kan förekomma utöver din order:
* Fraktavgifter tillkommer till ditt köp.
* Outlösta paket: Debiteras för de omkostnader de orsakat.
* Delleverans av order: Endast på din begäran, medför ytterligare fraktkostnad för dig.
* Returfrakt: Vid för sen avbeställning.
* Returfrakt: I samband med ångerrätt.
* Värdeminskning av vara vid ångerrätt. Beloppet bedöms från fall till fall.
Images
Bed latch - Toyota Hilux -12 - -
Bed latch - Toyota Hilux -12 - -
Bed latch - Toyota Hilux -12 - -
Notice: if the picture(s) depicts a vehicle, it may be dismantled and may not exist in the condition that the photographs show. Use the link "Other parts from the same vehicle" to show other parts for sale from the same vehicle.